Obľúbené filmy (10)
Klub bitkárov (1999)
Prostě sex!!!
Strom života (2011)
Na takový film jsem čekala celý život.
Kult hákového kríža (1998)
Pláž (2000)
I was waiting for it to hit me. I still believe in paradise, but now at least i know it's not some place you can look for, cause it's not where you go. It's how you feel for a moment in your life and if you find that moment it lasts forever. It lasts forever.
Iná Zem (2011)
Na tenhle film jsem čekala od února a vyplatilo se. Strašně mě mrzí, že jsem to neviděla v kině, ale i tak mne to vůbec nezklamalo. Tohle člověka donutí přemýšlet. Poslední scéna mi vyrazila dech. Jeden z nejsilnějších příběhů vůbec.
Cesta z města (2000)
Jestli se mě nějakej film dotýká, tak je to tento!
Útek do divočiny (2007)
Srdeční záležitost <3
Rollerky (2009)
Prostě mě to strašně baví :) Ellen mě baví, netradiční prostředí mě baví, milostný příběh mě baví, scéna v bazénu mě baví, soundtrack mě baví...prostě je to jedna velká sranda.