Obľúbené seriály (6)
Hra o trůny (2011)
Už na začiatku vás to vtiahne do deja a úplne pohltí... a vy len s obdivom a v napätí hltáte každý diel, jeden po druhom a neviete prestať. Neustále rozmýšľate nad tým, čo sa stane najbližšie, ako to celé dopadne... no ten geniálny scenár vás aj tak vždy prekvapí niečím, čo ste ani trochu nečakali - a to je na tom to najkrajšie. Po zhliadnutí prvej sérii môžem povedať len jediné: nemôžem sa dočkať 2. série ;)
Spartakus: Bohovia arény (2011)
Zimomriavky naháňajúce scény, geniálny scenár, hudba. Seriál postavený na neskutočne silnom príbehu s napínavým dejom plnom prekvapení. Po zhliadnutí každého dielu prahnete po ďalšom viac a viac. Tvorcovia sa postarali o zážitok ešte epickejší ako pri Blood and Sand.
Spartakus (2010)
Dva a pol chlapa (2003)
Teória veľkého tresku (2007)
Skvelý seriál. Odporúčam pozerať s pôvodným, anglickým dabingom, nemá to chybu :D Intrák, fyzika, filmy, PC hry, komiksy... čím viac z toho je pre vás známe, tým viac si ten seriál užijete. Prvé série boli úplne brutálne, no postupne to začína strácať svoje čaro - od 4. série je väčšina dielov dosť slabých...
Mestečko South Park (1997)
Každý diel je plný nápadov na ktorých sa jednoducho nedá nesmiať. Videl som zatiaľ všetky diely a pozriem si každý nový, čo vyjde :)