Recenzie (160)
Furiosa: Mad Max sága (2024)
Hodně mě to připomnělo Dunu jedničku. Trošku mě vyrušovala Hermsworthova komediálnost - pro šťávu super, ale místy mi to už přišlo zbytečné pozornost rozrušující. Možná se mi to ale uleží v hlavě a dojde mi, že to mělo svůj důmyslný význam...
Počatie (2024)
Ani zdatná herečka nezachránila zcela podprůměrný scénář a předvídatelný děj. Zklamání.
Žiť (2022)
Na mě hlavně ke konci až příliš expresivně dojemné. Výborná hudba.
Aftersun (2022)
Zbožňuju artove filmy, ale toto...ne, toto ne.
Inštalatér (2016)
Kvůli těm příšerným stereotypům a sexistickým narážkám, kterými jsou české komedie bohužel prolezlé skrz naskrz, ubírám jednu hvězdu. jinak by to byla solidní černá komedie.
Dom pri jazere (2006)
To je zkrátka úplná klasika. Jeden z nejkrásnější romantických filmů. Citlivý, něžný...Sandra i Keanu jsou k pomilování.
Duna (2021)
Filmů, od kterých bych nedokázala odtrhnout oči, neboť mě jejich děj tak smetl, skutečně moc není. Musím vyzdvihnout zvuk.
Piesne zeme (2023)
Reklama na norské fjordy s neuvěřitelnou kamerou. škoda že v posledních 20 minutách tomu spadl řetěz.
Jeanne du Barry - Kráľova milenka (2023)
Johnny Depp je zkrátka Pan herec. Parádní kamera, výborná hudba, o kostýmech a kulisách netřeba mluvit. Charismatická Maiwenn, která si získá úplně každého. Strhující romantická podívaná.
Známi neznámi (2021)
Parádní.