Recenzie (39)
Cyntoryn zvieratiek (2019)
Kniha skvelá, film brak. Ako keby slabo vylúhovaný kvalitný čaj. Z tak dobrej predlohy sa dalo vyťažiť omnoho viac a nemyslím si, že ak by som tento film videl ešte pred prečítaním knihy, že by sa mi páčil o niečo viac. A to je na tom to najhoršie.
Glass (2019)
Existuje v tomto vesmíre režisér, ktorého filmy by mali tak rozdielne kvality, ako majú filmy od Shyamalana? Lebo tento Ind dokáže z jedného filmu urobiť totálne geniálne dielo a následne z ďalšieho úplnú sračkoidnosť. Glass je bohužiaľ ten druhý počin. Tak super film ako je Vyvolený mal proste ostať bez akéhokoľvek pokusu o "pokračovanie".
Bratia Sistersovci (2018)
Až príliš priemerné. Pár slušných prestreliek, pekné vyobrazenie divokého západu a kvalitné herecké obsadenie. To je asi tak všetko čo dokážem vyzdvihnúť. Príbeh je bohužiaľ nezaujímavý, príliš jednoduchý a bez akejkoľvek zápletky. Celý film sa proste vliekol dve hodiny.
Čeľuste 3D (2011)
Tak hviezda aspoň za tu blondínu v modrých bikinách, inak strašná sprostosť.
Podoba vody (2017)
Guillermo si trochu uletel a natočil fakt divný romantický film, v ktorom zaľúbenú dvojku hraje nemá upratovačka a nejaký rybočlovek (asi z Hellboya), ktorý žere mačky a má schopnosť vyliečiť androgénnu alopeciu.
Obyčajná tvár (2017)
Wonder je neuveriteľne dojímavý film, ktorý nemusí tlačiť na pílu, aby nasilu vytiahol z divákov slzy. Všetko je vo filme tak prirodzené a uveriteľné, že diváka úplne vtiahne a nechá prežívať všetky tie smutné, ale aj pekné chvíle spolu s postavami. Stephen Chbosky takéto drámy proste vie točiť, čo dokázal už pri Charlieho tajomstvách.
Tri billboardy kúsok za Ebbingom (2017)
Frances McDormand a hlavne Sam Rockwell si zaslúžia oscara.
Vtedy na Západe (1968)
Westerny neobľubujem, no aj tak si jeden z nich dokázal nájsť miesto v mojej top 10. Vtedy na Západe je klenot kinematografie, ktorý by mal vidieť každý fanúšik filmu. Nezabudnuteľné scény, nezabudnuteľné herecké výkony a hlavne Ennio Morricone. Je až neuveriteľné ako sa dá skĺbiť obraz s hudbou. Proste top.
Star Trek (2009)
Robil som veľkú chybu, keď som sa tomuto filmu vyhýbal. Síce som nevidel ani jeden predchádzajúci film, či seriál a svet Star Treku mi bol úplne cudzí (akurát som vedel, že je tam Spock a nejaký Klingoni :D), no to vôbec nevadilo a aj taký laik ako som ja, si film neskutočne užil. Tento Star Trek je veľkolepý v každom ohľade a J.J. potvrdzuje, že na točenie sci fi filmov má talent.
Kráľovstvo nebeské (2005)
Škoda, toto mohol byť jeden veľkolepý film, ale bohužiaľ, vojnové scény boli hrubo nevyužité a aj záverečné dobíjanie mesta bolo dosť oklieštené. Tak je to len priemerný, ukecaný a pekne vyzerajúci historický film s dobrými hercami a dokonalou hudbou.