Recenzie (2 521)
Austrália (2008)
Čekal sem monumentální podívanou s rozpočtem 130 milion, ale jsem lehce zklamán. Po rozpačitém začátku to až moc pomalu začíná nabírat grády a když už to začíná byt zajímavé upadne to opět do šedi krásných obrazů Austrálie a nudného děje.To vše v celkové stopáži zhruba okolo dvou a půl hodiny .
Na linke je vrah (2006)
Klasika a otřepané klišé kam se podíváš. Napětí tam sice lehce je, ale strach už vůbec ne. Děj naprosto přihlouplý a finále také divné no.
Wallace & Gromit: Prekliatie králikolaka (2005)
Úžasná animace a skvělí humor. Tohle prostě můžu. Zábava jak se patří.
Osudový dotyk (2004)
Vynikající scénář, který se dočkal i výborného zpracování. Jen škoda že film víceméně nepodá vysvětlení zápletky, ale jinak jsem se skvěle bavil. I Ashton překvapil.
Traja králi (1999)
Zajímavě pojatý konflikt v Iráku. Plus výborná kamera, herecké výkony a hudba .
Surf, pláž a kočky (2010)
Hnus,hnus, hnus a ještě k tomu Pamela . A ten skvostný závěrečný souboj. Hnus velebnosti.
Prísľuby z Východu (2007)
Vkusné a nekompromisní provedení ruskými gangy v Londýně, chvílemi připomínající Mafii. Není co vytknout, vše je tam, kde má být.
Vojna zabijakov (2009)
Tak takhle nějak budou vypadat reality show za nějakých pár let :D. Hodinka a půl našláplá akcí, která nenudí. Závěr kazí pokus o hlubší dějovou zápletku, která u takto přímočarých filmů není třeba, tak i strašný,hrozný a úděsný Carlyle.
Štvrtý druh (2009)
Určité části filmu jsou velmi dobré, ale jako celek film není až tak dobrý. Zajímavým zpestřením jsou ty staré pasáže zakomponované do těch nových. Bohužel to občas spíše ruší. Celou dobu jsem prostě nedokázal uvěřit tomu, že to je podle skutečné události.
Osvietenie (1980)
Další mistrovské dílo Stanlyeho Kubricka.Nahlodává ve vás celou dobu pocit nejistoty a napětí, ale vše vede k jednomu a očekávanému konci. Absence gradace tohoto filmu mi zde velmi chybí, proto pouze 4 hvězdy