Recenzie (1 432)
Zabijakov osobný strážca (2017)
Kombinace herců pomohla vyniknout této komedii. Za mě ano...80%
Venom (2018)
Mi se to líbilo...navíc můj oblíbenec Tom Hardy...70%
James Bond: Spectre (2015)
Ale jo ... Dobrá Bondovka...nic víc nic míň..70%
Glass (2019)
Možná se asi moc očekávalo...ale i přesto to bylo zajímavé zakončení této trilogie. 65%
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Odbočka od RaZ a vůbec ne špatná...ti dva jsou určitě záruka kvality i když ten děj...no prostě...film tak akorát na odreagování...60%
Rambo: Posledná krv (2019)
Poslední a taky hodně tvrdý díl Ramba...ale zvládl to tak jak to umí jen on... drsně...75%.
Pod vodou (2020)
Ale jo...proč ne? Začalo to prakticky hned a atmosféra byla výborná ...i když to nebylo to nejlepší z žánru tak to nebylo vůbec zlé...60%
Nevesta na zabitie (2019)
Ale ano...tady jsem dostal přesně to co jsem chtěl...to že to bylo trošku ujeté? To vůbec nevadí. 80%.
Greenland: Posledný úkryt (2020)
Klasický katastrofický film s různými zvraty...takže to co jsem čekal jsem i dostal. 60%.
Bloodshot: Supervojak (2020)
Tak myslím, že každý kdo má rád akční filmy a vin Diesela, nebude mít s tímto filmem problém. Určitě neurazí i když děj byl dost očekávaný. 65%.