Recenzie (996)
Svatá (2024) (TV film)
Výborný herecký výkon Bohdalky, ale pro mne to byl jen takový bakalářský příběh o dvou nešťastných ženách, které hledají své místo na slunci. Celé vyznění filmu je však morálně úplně špatně. Bohužel v souladu s tím, co je nám denně vtloukáno do hlavy. Lež je v pořádku, když je v souladu s Dobrem. Bohužel nejenom tady v Česku potažmo v EU ale na celém světě...
Trojí hranice (2019)
Viděno s velkým zpožděním od netflixové premiéry. Pěkný thriller na sobotní večer
Záletníci (2020)
Tak tohle byla nuda a ztráta času
Svinhery 2 (2019)
Po jedničce, u které jsem se solidně pobavil, jsem byl zvědav na pokračování. A nebylo to vůbec špatný naopak. Film o cestě do EU a jak se stát ukrajinským prezidentem nebyl o moc horší než jednička. Nebylo by špatné natočit trojku na pozadí ukrajinsko-ruského konfliktu...
Kde raky spievajú (2022)
Knižní předlohu neznám, nicméně film se mi celkem líbil. I herecký výkon hlavní představitelky. Červená knihovna ovšem není můj cup of tea. Na rozdíl od manželky jsem u toho ale neusnul. Takže vážení přátelé ano. Vidět se to dalo, ale jednou a dost.
Iveta - Série 3 (2024) (séria)
Moje recenze je tady teprve třetí. Bohužel já z toho nijak nadšený nejsem. Pustil jsem ten první díl manželce a i těch 50 minut bylo na mne moc. Trpěl jsem, když jsem na to musel koukat. Ivetu jsem nemusel ani když žila a tudíž mne ten její příběh nechává emočně chladným i v seriálu. Prostě platí "jaký si to uděláš, takový to máš" Snad ty poslední dva díly budou lepší. Tohle bylo jen 50 minut o ničem...
Vojna policajtov (2024)
O filmu jsem nic nevěděl a kvůli stopáži se mi do toho ani moc nechtělo jít. Nicméně uteklo to jako voda. Nedovedu si představit, že by se u nás v Česku odvážil někdo něco takového natočit. Výborná gangsterka z východního Slovenska. Pobavilo mne i obsazení Rytmuse a Jakuba Štáfka
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
Vizuálně je toto zpracování určitě nejlepší. Scénáristické odchylky od Dumasova románu mne však nenadchly. Naopak. A nelíbil se mi ani samotný D'Artagnan na rozdíl od Athose. Nejlepší však byla Evička Green a těším se na pokračování...
Bažina - Milénium (2023) (séria)
Jednička se mi líbila moc, dvojka méně, ale trojka je nejlepší.
Nič v zlom (2023)
Hvězdička navíc jen kvůli Jennifer. Jinak hezká vzpomínka na dobu, když jsem prožíval své první sexuální zkušenosti. Taky jsem měl rád starší a zkušenější děvčata...