Recenzie (142)
Wilsonova 10 (2021) (relácia)
Jakožto proruský troll a pátá kolona Kremlu se tímto narativem hlásím k odkazu P.Fialy, V.I.Lenina, M.P.Adamové, Jany Černochové, Víta Cenzuršana - "Máte právo na korigované informace!" . A že jich na Wilsonce každý týden je! Super, pánové, pokračujte dál a stejně tak dobře!
Chyby a katastrofy (2021) (seriál)
JFK, díl vysílaný 21.11. 2022...Total bull shit! Miluju, když mladá historička, která v době smrti JFK ještě ani netahala kačera má naprosto jasno v tom, že L.H.Oswald byl jediný střelec a , že jeho ochranka lemtala dlouho do rána a tedy nebyla způsobilá chránit prezidenta. Film JFK O.Stona tak dál zůstává nepřekonaný "dokument" o této stále záhadné smrti jedné hlavy státu...
Božie mlyny - Spiace lode (2021) (epizóda)
Dojit rozpočet ČT kravinami se "lepšočlověku" Hřebejkovi evidentně daří! :-(
Děti Antonína Kaliny (2016) (TV film)
Neskutečně odvážný a statečný člověk. Bohužel se o něm moc nepíše. Nezapadá totiž do dnešního obrazu našich mocipánů zlého a krvežíznivého komunisty. Tenhle komunista by nám všem měl být tím co udělal, životním vzorem.
Chvilky (2018)
Jedna hvězdička za hlavní hrdinku. Asi jsem ten film nepochopil....
3Bobule (2020)
Další zbytečné a nudné pokračování úspěšné "jedničky"...
Past (2020) (TV film)
Pročpak jsme se od autorů tohoto propagandistického dílka nedozvěděli jména "charakterních" hereček, které nad J.Štěpničkovou "zlomily hůl"? Třeba V.Chramostová, J.Jirásková... ? Vlastně skoro celý ansábl divadla kromě J.Švorcové...
Veterán (2020) (TV film)
Když se statečně angažujte v hnutí antiBabiš a antiZeman a zapomínáte točit filmy....
Sebemilenec (2013) (TV film)
"Chovej se prosím tak, aby se to příště už nemuselo stát... :("
Hodinárov učeň (2019)
Po dlouhé době opět smysluplná pohádka. Asi to nebude nějaký pohádkový velehit vánočních obrazovek, ale moc pěkná a klidná pohádka to tedy je. :)