Posledné recenzie (245)
Interstellar (2014)
Říkejte si, co chcete, ale Nolan to dokázal. Přibil nás do křesel a my zase s otevřenou pusou hltáme, co si pro nás připravil. Občas mu to sice trochu časově a scénáristicky nesedí, ale pointa to vynahradí :)
Nie je čas zomrieť (2021)
Daniel Craig se loučí ve velkém stylu. Je těžké po tolika letech přinést kartu, se kterou Bonda ještě nikdo nehrál, a přesto se to tvůrcům podařilo. I když bych si dokázala představit 25. bondovku o 20-30 minut kratší aniž by to mělo zásadní vliv na příběh a poentu, tak je to velkolepá podívaná. A ano, beru Daniela jako Bonda na milost :)
Marťan (2015)
Tenhle film mě strhl, ale těch pár fyzikálních nesrovnalostí mu odpustit nemůžu :) Matt Damon je skvělý, člověk mu fandí, i kdyby nechtěl a že mu Goddard připravil nejednu těžkost. Mám ráda filmy, které v těchto situacích nezapomínají na humor, protože to je asi jediná věc, díky které lze něco takového opravdu přežít. Brambory nebrambory, gravitace negravitace, smysl pro humor ho nenechal se úplně zbláznit. Super film za slušných 80%