Obľúbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Mega,mega,mega a to nejen o vánocích!!Nádherná ROMANTICKÁ podívaná s velkým R.Miluju prostě tenhle film,vždy mi zvedne náladu o 100%.A jesti má nějaký chyby?možná má,ale upřímně na ně z vysoka seru!Ruku na srdce,kolik filmů je,co takhle hezky pohladí a rozesmějou duši v tomhle skurveným a skorumpovaným státě.Tak,teď jsem řekl úplně všechno.100%.
Gladiátor (2000)
Pelíšky (1999)
Osobný strážca (1992)
Forrest Gump (1994)
Samotári (2000)
Ratatouille (2007)
Armageddon (1998)
Con Air (1997)
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Ani snad po 100 zhlédnutí tenhle film neomrzí a má stále své kouzlo,neuvěřitelný vtip a nadsázku.Jan Werich byl a navždy zůstane "PANEM"hercem.Vždy se na každou další reprízu budu těšit jak malej Jarda!,počkejte- vejce, slanina a pivo. já tady čtu: Čechy, Morava a Slezko... . dokonalý :)100%