Recenzie (373)
Susedia na odstrel (2014)
Upřímně mě překvapují ohromující oslavy tohoto filmu, nazývajíc tento film něčím ve smyslu "to nejlepší od první Hangover." První Hangover dokážu poměrně ocenit, ale tady bylo pomálu vtipných scén, většinou spíš naprosto trapných.
Neskrotná (2012)
Ač jsem v reálu prototypem emancipované ženy (ehm), tak tento film šel těžce mimo mně. Těch 75 % je pro mě vskutku nepochopitelných. Na čistě teoretické rovině chápu, že se filmaři chtěli vymanit z toho klasického disneyovského trendu aka potkali se, zamilovali se, vzali se, nicméně se jim dle mého názoru vůbec nepodařilo (teda kromě toho, že Merinda je dost hezká). Btw. co že je na tom vtipného? Naprosto nesmyslný film. Bohužel.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Uznávám, že moje hodnocení bude ještě více subjektivnější než normálně, jelikož jsem se na to, přiznávám se, dívala v mizerné kvalitě. ale což, to je má chyba, že se mi za to těch 10 eur nebo kolik nechtělo dát. Co se týče filmu - vůbec mě nechytl. Líbil se mi docela Harry Osborn, ale jinak mě ten Andrew moc nebaví (ne že by mě Tobey předtím nějak víc bavil). Hlavní záporák (promiň můj miláčku Jamie) mi přišel docela tragický (nechť je to chápáno dvojsmyslně)...
Neslušné slová (2013)
Příběh o geniálním čtyřicátníkovi, kteří se pomocí mezer v pravidlech účastní spelling bee soutěže. Fakt, že všem jeho spolužákům je max. 12 let se snad nikomu (kromě něj samotného) nelíbí, a tak dělají vše proto, aby jej ze soutěže vypálkovali. On se zase nezdráhá ničeho, aby zlikvidoval své soupeře. Nicméně o hladinu níž se na tento film lze dívat jako jako na příběh o přátelství a hledání rodiny. Asi tak. Některé chvíle JSOU hodně vtipné, někdy si ale říkáte, že to je až moc. Co se týče celkového vyznění filmu, tak dávám průměrné tři hvězdičky. Film neurazil, ale ani nikterak neuchvátil.
Veronica Marsová (2014)
Prestoze samozrejme nehrozilo, ze bych si nechala ujit nasup Veronicy a Logana, tech 75 procent je dosti nepochopitelnych, predpokladam, ze byl hodnocen jen skalnimi fanousky...Za me 2*, a to jen z te nostalgie...
Single Ladies (2011) (seriál)
Jako běloši mají filmy a seriály, ve kterých mají vždycky jednu černou kamarádku, tak tento seriál to má naopak. Je to parta černošských kamarádek, která má jako kamarádku jednu blondýnečku. Pokus o jakési Sex and the City, který se ale vůbec nepovedl...
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Je to dobrý, ale na Weeds to nemá...
Jasmínine slzy (2013)
Hm...jakože Allena normálně nemusím, tak tohle se docela povedlo. Cate Blanchett, jak jsi mi v tomhle filmu těžce nesedla! (rozuměj - zahrála jsi to skvěle). 8)
Vlk z Wall Street (2013)
Super! Sice fakt dlouhá stopáž (180 min), ale rozhodně tam není hluchého místa, což bývá spíše výjimkou. 8)
Newsroom (2012) (seriál)
Zhlédla jsem sice jen jeden díl, ale vůbec mi to ničím nesedlo...