Posledné recenzie (86)
Doktor Hollywood (1991)
trošku předvídatelné. Přišlo mi že takhle by to neskončilo :D
Falcon Lake (2022)
Film na moje oblíbené téma - dospívání a první lásky, ale jsou lepší, které víc povznesou. Tady byl takový náznak smutna a jak někdo napsal romantiky a manipulace.. oprávněně. Prostě film byl vykreslen víc realisticky. Navíc nemám rád takové konce. Lepší v tomhle žánru jsou asi Flipped, v něčem i nezapomenutelné prázdniny atd..
Slúžiť Sáre (2002)
Nebudu lhát, docela mě to bavilo. Matthewa Perryho miluju .. a jeho styl hraní takže to asi udělalo své.