Recenzie (161)
Múmia (2017)
Jeden veľký gýč…
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
O hviezdičku vyššie to to ťahá iba úžasný Benicio Del Toro, podľa mňa veľmi preceňovaná trilógia, kde Star Wars vykráda samo seba a neprichádza s novými nápadmi. Nehovoriac o vtipoch, ktoré nestoja ani za zmienku.
Coco (2017)
Silná Pixarovka so silným koncom.
Hra o trůny - Drak a Vlk (2017) (epizóda)
dajte ľudom to čo chcú a epizóda má 90%, aj napriek tomu, že scénar je úplne oničom, moment prekvapenia tak predvídateľný a logické premýšľanie nad zápletkou tak nepotrebné (pretože posledná séria mi nedáva žiadnu logiku). Verím, že G.R.R. Martin postavu Johna premyslel trošku inak, pretože čakať 4 série na to, čo každý čakal, je trošku faux pas.
Hra o trůny - Válečná kořist (2017) (epizóda)
Dáme tam oheň, nech potešíme diváka s IQ 85. Predvídateľná bieda!
Hra o trůny - Východní hlídka (2017) (epizóda)
Keď toho nasľubuješ veľa a nevieš to potom všetko dostatočne vysvetliť, vymyslíš teleport, aby si aspoň niečo načrtol z tej kopy a mohol na tom postaviť ďalšie 2 série! ach, cítiť z toho komerciu.
Hra o trůny - Za Zdí (2017) (epizóda)
Kopu klišé a logických chyb, ktoré kruto uberajú na kvalite seriálu. Smrdia z toho peniaze? alebo slabý scénar?
Walking Dead - Jedného dňa už nebudete (2016) (epizóda)
SPOILER: celú 6. sériu môžeme vidieť ako sa Kirkman zúfalo snaží zabiť jednu z hlavných postáv. Som rád, že sa konečne rozhodol!
Buchty a klobásy (2016)
Americký humor mi nikdy nesedel, smiať sa z hovadín ako je hovno, sperma a hromadná trtkačka (všetko bez ladu a skladu) mi príde veľmi primitívne. Dávam 2 hviezdičky za tie dva vtipy, na ktorých som sa zasmial.
Hitman (2007)
Žiadny škrabanec a nekonečný zásobník! XD