Obľúbené seriály (10)
Walking Dead (2010)
Simpsonovci (1989)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Motel Bates (2013)
Hannibal (2013)
Kam se hrabe Hannibal v podání Hopkinse... a s napětím čekám na 3. sérii :D ale seriál mohl klidně skončit i 2. sérií - u toho konce se mi na chvilku zastavil krevní oběh :)
Dexter (2006)
Klinika Grace (2005)
Od soumraku do úsvitu (2014)
Carnivale (2003)
Na Carnivále jsem začala koukat víceméně z nudy, čekajíc na novou sérii jiného seriálu. A nelituju. Baví mě to, žánrově se nelze ubránit srovnání s Twin Peaks. Víc takových seriálů by neškodilo :)