Posledné recenzie (496)
Arcadian (2024)
Pro mě velké překvapení a spokojenost. Post-apo, originální příšerky a konečně normální Cage bez těch jeho debilních ksichtů, které byly "in" v devadesátkách. Opravdu povedené. Nerozumím tak nízkému hodnocení, ale je mi to vlastně u zádele :))
Sarinjaui Syopingmol (2024) (seriál)
PECKA!!! Surně potřebuji druhou sérii, jelikož linka s Baleem nebyla uzavřena.
Kos (2023)
Tarantino, jak vyšitý :)) a jak čtu, tak nejsem jediný, který si všimnul té podobné tvorby. Bohužel za mě to Poláci na můj vkus pojali více divadelně než filmově, ale i tak jsem spokojen. 70%