Recenzie (496)
Arcadian (2024)
Pro mě velké překvapení a spokojenost. Post-apo, originální příšerky a konečně normální Cage bez těch jeho debilních ksichtů, které byly "in" v devadesátkách. Opravdu povedené. Nerozumím tak nízkému hodnocení, ale je mi to vlastně u zádele :))
Sarinjaui Syopingmol (2024) (seriál)
PECKA!!! Surně potřebuji druhou sérii, jelikož linka s Baleem nebyla uzavřena.
Kos (2023)
Tarantino, jak vyšitý :)) a jak čtu, tak nejsem jediný, který si všimnul té podobné tvorby. Bohužel za mě to Poláci na můj vkus pojali více divadelně než filmově, ale i tak jsem spokojen. 70%
Shiti Hanta (2024)
Čekal jsem kravinu, do které se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem rád, že jsem tomu dal šanci. Ona to kravina sice je, ale zábavná a o akci zde taky není nouze, takže doporučuji. 75%
Late Night with the Devil (2023)
Tak tady jsem hodně zklamaný! Podle trailerů a poté hodnocení zde jsem byl na film natěšen. Očekával jsem pořádnou démonickou konverzačku a do poloviny filmu jsem si říkal, že půjdu s hodnocením vysoko, protože jak to bylo provedené do atmosféry 70. let v televizním studiu, tak mě to docela vtahovalo a zajímalo, co přijde. Čekal jsem démonickou gradaci... a bohužel se nestalo. Dostavila se fraška, která nebyla ani k smíchu, jen jsem kroutil hlavou a říkal si... wtf??? Posledních 15 minut celý film úplně zabilo. Takže jediné zajímavé, co si z filmu odnáším je to, že v 70. letech v televizním vysílání, asi byly reklamní vsuvky častěji, než je tomu dnes. Třeba takový The Cleansing Hour (2019) se mně líbil mnohem více. 40%
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Jsem nasrán... za ten konec!
Imaginary: Neviditeľné zlo (2024)
Pohádka tak akorát na strašení malých dětí, ale přiznám se, že 2x jsem sebou cuknul. Ti hasiči na konci buď byli taky imaginární nebo to byl ten nejrychlejší příjezd hasičů k požáru, co jsem kdy viděl :))
The Worst Evil (2023) (seriál)
Tohle byla gangsterská dokonalost! Brutal masakr! Když si říkáte, že po první polovině série to už nemůže být lepší, tak pak přijde díl devátý, aby vás vyvedl z omylu. Hned na začátku naservíruje desetiminutové jatka, kdy vidíme proměnu správného policajta, který si už nebere žádných servítek. Každým dílem jsem byl napjatý, kdy mělo dojít k odhalení infiltrovaného policajta, nervy byly na pochodu. A hlavně jsem si sám představoval, jak to celé může dopadnout. Netrefil jsem se. Na seriály se podruhé nedívám, ale tento séroš si dám klidně ještě jednou. PECKA! 101% Trailer
Unsuojinnal (2023) (seriál)
Další skvělá korejská psychojízda! První díl nezaujal, ale od druhého to byla napjatá jízda, kdy v druhé polovině seriálu se obrátí role. Díl č. 6 a č. 10 jsou TOP! Mělo to ale jen jednu chybičku, a to takovou, že tuhle zápletku mohli shrnout v šesti, maximálně v osmi dílech. Na těch 10 dílů to bylo docela natahované. Záporák byl velmi dobře zvolený herec, dobrý psychopat. 80%
Death's Game (2023) (seriál)
Tak tohle byla seriálová událost se vším, co si divák může přát. Akce a krev, drama a smutek, romantika a smích (scéna ve vězení s "duchem" a scéna s miminem mě rozsekala). Vše velmi dobře dávkováno, aby vás to závěrečným dílem emočně zničilo. TOP! 100%