Recenzie (306)
Ricky Stanicky (2024)
Vlastně jsem nečekal moc, ale ve výsledku to pomohlo a zabavil jsem se. Komediální oddechovka, která si na nic nehraje, následují Sendlerovův manuscript a I když to asi žádné ceny nevyhraje, tak to tak nějak funguje. Solidní 3*.
Prianie (2023)
Nejhorší věc, co dokázal Disney za poslední dobu vyprodukovat. Takovej hype ke stovce a zklamání. Jednu hvězdu za kozu a občasné dvosjmysly. Pořád si tak nějak myslím, že to nechali udělat AI, splacali vše co mohli dohromady vznikl jim z toho ne moc dobrý gulášek...
Duna (2021)
Krásný úvod do světa Duny, staré verze si pamatuji jen okrajově, ale myslím že tohle bude hodný nástupce.
Duna: Časť druhá (2024)
Podle přítelkyně hromada výbuchu a písku. Málem u toho v kině usla. Za mě vizuální i audio skvost. Padnoucí obsazení a atmosféra, připraveno dojit jak to jen půjde, pokud do toho zase nenarvou tunu LGBTQRISFKOC!;:)(/-_&$ materiálu, tak to i půjde.
Oppenheimer (2023)
Vizuálně i zvukově zvládnutý kousek od Nolana, který dokázal převést úžas i hrůzu všeho lidu z toho co vzešlo z projektu Manhattan. Síla atomu, etika, politika, psychika to vše vtáhne a 3 hodiny nepustí, epileptici si musí dávat sakra bacha.
Ostrov (2023)
Nenáročná oddychovka, celkem úspěšně provedená česká adaptace filmů minulých. Poměrně komorní záležitost, ale zase to určitě nebylo drahý a není tolik vidět, jak se šetřilo 🙂
Grand Prix (2022)
Vlastně nevím co si o tom myslet, humory tam byly, nebylo to až tak trapný jak bych čekal, ale tak nějak to celé nefungovalo na víc než 3*
Aristokratka vo vare (2024)
Jeníčka byla lepší...zbytek jsem línej psát, deal with it.
Fallout (2024) (seriál)
Jako herní fanda nemůžu dát jinak než 5*, ale vlastně by mi stačilo jen poslouchat soundtrack a stačilo by to taky na pět. Spousta krásných malých detailů pro znalce hry, ale ani neznalec se neztratí.
The Grand Tour (2016) (relácia)
Tady máš 5* a dej si k tomu hvězdiček kolik chceš a chceš k tomu ještě hvězdičkový hranolky? Tady je máš!