Recenzie (211)
Napoleon (2023)
Žádné emoce.
Perníkový tatko - Pilot (2008) (epizóda)
Zatím žádná hitparáda
Spider-Man: Bez domova (2021)
Každý nový díl je horší a horší.
Bright (2017)
Dobré, ale chtělo by to pokračování. Tento svět se mi líbil, má ještě co nabídnout.
Psychiatr - Requiem (2018) (epizóda)
Tohle byla dost creepy epizoda. Nejsilnější seriálový zážitek za x let. Nechutnost.
Filmy našeho dětství - Sám doma (2019) (epizóda)
Výborný dokument o filmu, který definuje Vánoce. Spousta zajímavostí, které jsem nevěděl a které vás ani nenapadnou.
Ahsoka - Časť prvá: Majster a učnica (2023) (epizóda)
Zvládl jsem úvodních pětadvacet minut. Neviděl jsem Rebels, nevím ani, co to je. Tři ženské postavy, čert to vem. Ahsoka nudná jak nedělní mše, generálka vypadala fajn, škoda, že je zelená jak ropucha, a pak tu byla japonská komandérka s japonskou hudbou v pozadí, s japonskou kočkou (protože Japončíci šíleně maj rádi kočičáky) a rádoby japonský byteček plný anime. Všechny filmy a seriály od Star Wars 3 jsou za nic. A tohle je jasný příklad.
NIK TENDO - Bude Líp ft. Hasan & Kamil Hoffmann (2019) (hudobný videoklip)
Takové nízké hodnocení si videoklip nezaslouží. Tento videoklip je jeden z nejlepších na česko-slovenské rapové scéně. Geniální dílo.
Ca$hanova Bulhar feat. Yzomandias: Halleluyah (2022) (hudobný videoklip)
Asi jeden z nejlepších videoklipů od Bulhara. Nejlepší na klipu je novorenesanční interiér jakési pojištovny v Praze.
Duna (2021)
Po vizuální stránce nejspíš výborné. Jinak slabý podprůměr.