Recenzie (6 978)
Špecialisti - Královna (2024) (epizóda)
"Je to zombieee!" dneska snad regulerní tři hvězdy (prostě pobavilo) za Pyška, který tomu kraloval herecky i charismatem. Škoda, že to ostatní stálo zase za starou belu včetně pointy s pachatelem a stupidním motivem.
Stíny v mlze - Opravdová láska (2024) (epizóda)
Vyorálek, který pátrá a slídí ve stoupačkách sice na pováženou, ale jinak se mi zdál tenhle díl míň hloupější, ale zajímavější než ten předchozí. Vypadá to, že synek je z toho venku,
Zlatý útek (2022)
Norská epizodka z druhé světové o tom, jak Norové prchli se zlatými rezervami norské národní banky před německými okupanty. Námět zajímavý, ale jelikož neutáhne stopáž celovečerního filmu, tak je to "oživeno" dvěma faktory: scény, kdy se překládají a přepočítávají bedny a scénami alá nepovedená groteska. Monotóní neakční drama, které jsem čekal kapku vybroušenější. Není to špatný film, ale mohlo to být lepší.
Traja mušketieri: Milady (2023)
Pokračování kapku horší, scénář místama hloupý a s ohledem na knižní předlohu nekompaktní, bojové scény slabší a málo a mám ohromný problém s představitelkou Milady de Winter, která sice herecky všechny válcuje, ale typově se mi na ni nehodí ... nicméně, ikdyž to není nic zázračného, strašně hezky se na to kouká, vizuál 17.století na jednotku, líbivá kamera (pokud tam nejsou bojové scény), takže fajn, přesně takhle má vypadat každá moderní dobrodružná dobovka.
Tokyo Vice - Season 1 (2022) (séria)
S01>S02.
Vedľajší produkt - Episode 1 (2024) (epizóda)
Slušný námět, supr herci, režisér i kameraman, tak proč je první díl tak nezajímavý.
Špecialisti - Temná triáda (2024) (epizóda)
Tentokrát nadprůměr a navíc edukační okénko, co je triáda.
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
To je asi poprvé, co škodolibě mám jakési vnitřní potěšení, že nějaký seriál je průser a z hlediska úspěchu u diváků jeden z největších debaklů vysílání ČT v hlavním vysílacím čase. Pýcha předchází pád - já totiž extrémně nesnáším, když se tvůrci snaží divákům před premiérou vnutit, jaká to bude pecka, že Macháček poprvé v seriálu , mezinárodní projekt a trousí při tom (tak jako vetšina zoufalců u zoufalých projektů) jména jako Macourek Vorlíček jakože na ně navazují a pak odvysílají první díl a diváci prchají na ostatní kanály jak sprinteři na Olympiádě. Jedna hvězda za námět a obsazení, jinak tohle křečovité nevtipné nic je dle mne vzhledem k vynaloženým prostředkům naprosto trapné. PS: A to ředitel ČT něco o šetření, že už žádné Devadesátky, tak hlavně, že na takový bejkárny ještě zbylo.
Šógun (2024) (seriál)
Intenzivní až dechberoucí výlet do japonské kultury, historie, politiky v seriálu dle románu Jamese Clavella byl prostě dokonalý. Překvapivě to nestálo na akčních scénách, ale výborně vykreslených postavách, dokonalém castingu a dialozích které měly smysl, a to vše zabalené v dokonalém balení od vizuálu po krásný kostýmy. Politika, intriky, pár bitek, jedno zemětřesení, jeden anglický lodivod (překvapivě uvěřitelnější než elegán Chamberlein) a jedna nadpozemsky krásná Japonka Anna Sawai.
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Americký reportér vs Jakuza - velice volně dle vzpomínek prvního cizince v japonských novinách Jakea Adelsteina. Intenzivní autentický exkurz do japonské kultury devadesátých let - práce policie, novinářů a tamnějšího organizovaného zločinu. Scénáristicky výborné, pohlcující zážitek, naprosto výborný casting, přičemž ty ksichty japonských mafiánů naprosto exkluzivní. Po Shogunovi další reklama na zemi zapadajícího slunce. První řada 100%, druhá 89%.