Recenzie (752)
Paríž, Texas (1984)
Krasny, po vsech strankach...
Trestanec (2017)
Solidni v ezenske drama, silny spad a emoce.
Miluj suseda svojho (2014)
Moc prijemny film o jednom mrzoutovi, co vlastne neni takovej parchant a jednom necekanem pratelstvi. Zahreje.
Navždy mladá (2015)
Jeden z nejmilejsich romantickych filmu s krasnou pointou i pribehem, co jsem videl za dlouhou dobu. Pokud holdujete filmum s postupy ala Podivuhodný případ Benjamina Buttona anebo mene znamemu Youth Without Youth s Timem Rothem, tento film by vam mohl hodne zprijemnit vecer.
Opilý anděl (1948)
Silny pribeh i forma, pocatek spoluprace dvou legend.
Mužský rod, ženský rod (1966)
Jeden z duvodu, proc obdivuju Godarda.
Odpojiť (2012)
Velmi prijemne prekvapeni o online nastrahach vsech moznych forem socialnich siti. Skvele drama.
The Legend of Barney Thomson (2015)
Mate li radi morbidni humor a bavi vas Robert Carlyle z Trainspottingu, plus misty vyrazna vizualni stylizace a to vcetne skotskeho akcentu, docela legrace... .)
Bojovník (2015)
Gyllenhall skvely jako vzdy, vyborne boxerske sceny, ty cenim asi nejvic.
Berlínská mise (2016) (seriál)
Solidni gradace, pomerne sympaticke, ikdyz misty lehce diskutabilne uveritelna serie.