Recenzie (557)
Death of a President (2006)
...a sakra, zapnem spravy a Bush nie je tak mrtvy, ako som si po pozreti Death of President myslel... :)
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Minule som tak pri pohari dobreho pivka premyslal, kto je v sucasnej dobe typicky akcny drsnak, akymi boli svojho casu van Damme a jemu podobni. Po tejto sviezej, rychlo plynucej, nadupanej a zabavnej šupe, (a samozrejme aj po Kurieroch, Revolveroch...) je mi jasne, ze Jason Statham je minimalne horucim cakatelom, ak nie uz priamo clenom klubu akcnych hrdinov.
Superman sa vracia (2006)
Dalsi, dlho ocakavany film, ktory u mna nefunguje. S odstupom jedneho dna mam v hlave takmer rovnaky pocit, ako po zhliadnuti serialoveho "Supika". Neostava nic ine, len sa tesit na dalsi "nekrestansky" drahy film a dufat, ze dopadne lepsie...
BloodRayne: Smäd upírov (2005)
Rozculovat sa nad schopnostami Uwe Bolla je zbytocne. Ten chlap musi mat ohromny vplyv, alebo charizmu, alebo bohvie co, ze mu hollywoodsky papalasi dovolia tocit take braky. Chapem, ze natocit film podla pocitacovej hry moze byt tazke, ale ked sa uz do toho pustil, je to jeho starost. Urcitym kladnym prvkom filmu su dost umele, ale predsa len pekne krvave "gore" sceny a slusny vystrih (a mozno aj cosi viac ;-) z uplne toporne hrajucej Kristanny Loken. Rozum sa mi zastavuje nad tou plejadou celkom slusnych hercov, co sa nechali nahovorit na Rayne. BTW. Michelle Rodriguez ma tymi svojimi tupymi charaktermi uz zacina celkom nudit.
Da Vinciho kód (2006)
blbo natoceny film...
Zóna smrti (2005)
Na zaver mojho celovikendoveho pozerania filmov, som si pustil Saat po long...Lepsie zakoncenie som si zelat ani nemohol. Totalny klenot v ramci NOIR. Tak ponure, tak nekompromisne, tak tragicky krute...Excelentne...
16 blokov (2006)
Filmu 16 blocks sa podarilo, pripomenut mi, atmosferu sikovne natocenej Telefonnej budky. Dej sa takisto odohrava v priebehu niekolkych hodin v preplnenych uliciach New Yorku. Kombinacia suslaveho zlodejicka a sarmantne takmer senilneho:) Bruca na mna posobila celkom prijemne.
Po krk v extáze (2004)
Motivacno/demotivacny film pre vsetkych potencialnych drug dealers. Prespikovane vybornymi scenami a skvelou hudbou. Tesim sa na Craiga aka James Bond.
Udatné kuriatko (2005)
Hodnotenie plati pre film bez uvodnych 20tich minut, ktore su asi z nejakeho ineho filmu... inac by to islo este o jednu * dole.
Vojna (2002)
...ovela viac uveritelna "rambovka", natocena v prostredi cecenskeho konfliktu, ktora ma velmi prijemne prekvapila.