Recenzie (53)
Skutočná guráž (2010)
V životě by mě nenapadlo, že se mi takhle bude líbit western. Bylo to naprosto fantastický!
Láska a iné kratochvíle (2009)
Co říci? Film mi těžce zabrnkal na mou citovou strunu a já si zase poplakala. Opravdu krásné drama o životě a smrti, které je podtrženo výborným hereckým výkonem všech aktérů. Nicméně pořád mi v tom něco chybělo, nevím co to bylo, neumím to popsat. Třeba na to přijdu až si film pustím za nějaký čas znovu.
Paul McCartney: My Valentine (2012) (hudobný videoklip)
Krásný video klid, ke krásné písni.
Pán Popper a jeho tučniaky (2011)
Příjemný filmek na nedělní večer. Je to taková nenáročná oddychovka, ale milá a celkem zábavná. Doporučuji si k filmu uvařit čaj a přikrýt se dekou :)
Krásný chlapec (2010)
Film mě zaujal svým tématem. Je pravda, že mě nikdy nenapadlo, jak se musí cítit rodiče a nejbližší toho, kdo provede takový zločin. Námět je opravdu velice zajímavý, ale bohužel nebyl využit jeho potenciál. Chvílemi jsem se nudila a iritovala mě kamera. Za vidění stojí ale už jen kvůli té myšlence.
Funny Girl (1968)
Já jen nechápu, jak mi tahle nádherná podívaná mohla utíkat mezi prsty tak dlouho. Tleskám.
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Líbil se mi víc než jednička. Hlavně závěrečný battle na Bounce měl grády tak neuvěřitelný, že by měl dostat 1. místo v kategorii historie moderních tanečních filmů.
Tanec je moja vášeň (2003)
Bez mučení se přiznávám, že mám ten film ráda.
Mamou v šestnástich (2005) (TV film)
no hezky jsem si pobrečela :) výborný film, který nechá chladným jen ty nejzarytější skeptiky.
Klub sráčov (2000)
jedna hvězda z nostalgie a druhá hvězda za soundtrack.