Posledné recenzie (1 900)
Force of Nature: The Dry 2 (2023)
Oproti parádnímu The Dry to jednoznačnĕ polevilo. Scénář je místama nepromyšlený a nedokáže to budovat tak hutnou a tíživou atmosféru, jak by chtělo.
Land of Bad (2024)
První půlhoďka je plná chlapáckých keců ve slabé režiji, takže úvod to celkem zabije. Vystřihal bych fest. Po přistání na Filipínách se situace ale mĕní a dostanem solidní survival až do konce. Jenže Liam nemá charisma a ani to herecky podle mě úplně neprodal. Milo ho totálně přehrál a s Russellem mě nejvíc bavili.
Nezlomní (2024)
Je to spíš na 3* ale za ten fakt že je to podle skutečnosti rád přihodím. Je to hezké a dojemné, místama napínák a člověk tomu těžko něco vytkne. Závěrečný nátlak na emoce podle mě ale nefunguje moc dobře a je přetažený. Vztah psa s týmem prostě 3/4 filmu nikdo moc neřeší a pak se to emočně hrotí na silu.
Posledný denníček (3)
Můj nejoblíbenější akční pocorn
Nejlepší akční film léta 2007 a zároveň můj nej akčňák vůbec.