Posledné recenzie (25)
X (2022)
Za mě teda bomba a skvělá pocta takovým filmům jako Texas Chainsaw Massacre, starci byli řádně nechutný a atmosféra skvělá. Aligator dá pak vzpomenout takovým peckam jako Eaten Alive, ani úvod mi nepřišel špatný, bavil mě, ale jak nastoupil dědek s babkou, tak začala zábava. Má to skvělý Gore a celkově to bylo skvělý, další prosím.
Ninja z New Yorku (2021)
Kamarád mi dal tip, jestli to chci přeložit, tak jsem se do toho pustil. Při sledování jsem měl pocit, jestli mám brečet nebo se smát, místama jsem si chtěl vypichnout oči :), ale když to tak vezmu, tak to bylo tak blbý, až to bylo skvělý. Po druhém zhlídnutí už jsem se jen smál, ať jsou to souboje nebo určité hrdinovo momentky, jako vyrejpnutí náboje z hrudi až přes masky a kostýmy těch parchantu, tak jsem se prostě neudržel, nejlepší je bitka hrdina vs šofér :) ten jeho opilecky styl mě normálně zlomil, od ucha k uchu úsměv, nevěřícně jsem kroutil hlavou :) říkám si " to nemůžou myslet vážně", protože ve výsledku je ten film šíleně bláznivej a vy si po tom říkáte... Co jsem to právě viděl 😀
Dom pri cintoríne (1981)
Bezkonkurenčně nejlepší Italský horor... Pamatuju si jako malej, když to uváděla TV Nova jen s tím rozdílem, že tady neřekla TV Nova uvádí Italský/Americký film... Jako tomu bylo zvykem. Ne, ne. Tady znělo TV Nova uvádí Italský HOROR!!..
Posledný denníček (314)
Friday the 13th IV
The Final Chapter