Posledné recenzie (2 484)
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Trošku prestrihať a bolo by to aj na plný počet, výborné. 4,5/5*
Manželská historie (2019)
Po kazdej strane excelentna dramatizacia jedneho rozvodoveho pribehu, ktory sa v realite dookola opakuje, hoc s odlisnym obsadenim, ale zakladnymi atributmi lisiacimi sa len v odtienoch. Zo (subjektivne) profesneho hladiska film sedi este aj v konkretnych zlomovych momentoch, kedy sa bezny rozchod/rozvod meni na nocnu moru pre zucasnenych, pricom Bauchman zbytocne netlaci na pilu ani v miestach, kde skutocnost vie ist este vyrazne dalej...
Bod obnovy (2023)
Od prvých sekúnd je zrejmé, že pôjde o snímok vymykajúci sa čomukoľvek, čo sme mali možnosť vidieť vo filmoch z našich zemepisných šírok. Bod obnovy je skutočne plne funkčný scifi thriller s výborným nápadom a napriek niekoľkým logickým prešlapom, mňa ako diváka neuráža a najmä, nenasiera. A vôbec by som sa nečudoval, ak by jedného dňa vznikol vysokorozpočtový hollywoodsky remake. Prijemné prekvapenie 3,5/4