Obľúbené filmy (10)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Příběh se odehrává ve Středozemi v časech ještě před Pánem Prstenů. Je také dílem stejného režiséra. Strašně se mi líbily kraje a pláně Nového Zélandu. Jsou v něm hezky zpracované postavy, opět perfektní efekty a krásné skladby jež doprovázejí film.Trochu mně zklamalo že je film zbytečně dlouhý a snažili se do něj nacpat co nejvíce toho šlo. Škoda že některé určité části se liší od knihy, v knize se mi zdály lepší. Ale myslím že je to jinak celkem povedená práce Petera Jacksona. Určitě zajdu na druhý díl...
Beautiful Boy (2018)
Ženy 20. století (2016)
Duna (2021)
Útek do divočiny (2007)
Narušenie (1999)
Stroskotanec (2000)
Tom Hanks se mi s tou zarostlou bradkou nelíbil asi tak jako Keanu Reeves ve filmu 47 Roninů, nebo kolik jich bylo. Jinak to byl ale pěkný film a bezvadná reklama firmy FedEx. Četl jsem například Robinsona Crusoa i viděl, oproti trosečníkovi je ten film strašný, nicméně kniha je velmi dobrá...
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
James Bond: Skyfall (2012)
Miluju filmy s Danielem Craigem.Ale Skyfall je skvělý sám o sobě.Už na začátku filmu jsem měl perfektní pocit, když okamžitě začala honička Bonda a ,,padoucha" městem.Potom souboj na vlaku a nakonec akce s odstřelovačem, nebo spíš s odstřelovačkou.Chci taky pochválit super moment, kdy je Bond po zasažení a pádu do vody stahován ke dnu jakousi obří rukou...Super.Musím se přiznat že jsem na sedadle v té chvíli skoro poskakoval.A co teprve druhá polovina filmu, kdy Bond s ,,M" odjel do místa v horách jménem Skyfall.Přestřelka která zde vznikla byla snad to nejlepší z filmu. ,,M"-,,bitch", ,,Skyfall"-,,done"