Recenzie (718)
Vis a vis: Hotel Oáza - Jako ty manželské páry, co si před rozvodem pořídí dítě (2020) (epizóda)
Po dost dobrém seriálu přišla kombinace špatného filmu a argentinské telenovely.
Duna: Časť druhá (2024)
Úplně náhodný extrémně dlouhý nudící film o ničem, který nenavazuje na předchozí náhodný film o ničem. Půlhvězdička, ani nevím, zač.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) - Severní kříž (2018) (epizóda)
Ach jo.
Zdraví prochází žaludkem (2024)
Závěr je divný, ale je to celé moc hezky a roztomile zpracované.
Vis a vis (Netflix verze) - S tebou, ani bez tebe (2016) (epizóda)
Už mě sakriš zajímá, co je s Romanem!
Čtyři dobré dny (2020)
Kunis teda neznám, ale je tu vošklivá jak levné víno. Glennin výkon byl sice uvěřitelný a hrála dost dobře, ale celé ty 4 dny byly vlastně nudné, nemastné, neslané, závěr nijaký. Průměr.
Sobík - Epizoda 7 (2024) (epizóda)
Zajímavý závěr. Bohužel by člověk čekal úplně jiný.
Sobík - Epizoda 4 (2024) (epizóda)
Tohle byl humus.
Vis a vis (Netflix verze) - Nespal si prsty (2016) (epizóda)
Chudák Roman! Zulemu už by měl konečně někdo lepnout.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Příliš světýlek, příliš akce, koktejl z několika děl (Avatar, HP, LotR...), příliš děje a hlavně extrémně douhé. Jasona moc neznám, ale je to taková hrouda svalů, ačkoliv fil trochu přikrášluje. Doporučuji pustit večer, člověk se znudí a hned poté (ne)spokojeně usne.