Posledné recenzie (1 733)
Mayday (2023)
Made in 90-ties, so všetkými pre a proti. Na repete to dobrovolne nevidím, ale bolo to celkom príjemných 100 minút. Sniperka FTW. 70%
Všetko, všade, naraz (2022)
Kým sa to utrase, tak som nadšený. Stopáž za mňa oka, Michelle godlike, nápadov na 10 filmov. 90%
Black Adam (2022)
Jaume je výborný režisér a keď sa tam nevypráva, tak je to zábavný a vizuálne prekvapivo našlahaný koktejl. Ja som fakt čakal prúser, takže zaokrúhlujeme nahor. 70%