Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Arrow (2012)
Flash (2014)
Hráči (2015)
Perníkový tatko (2008)
Banshee (2013)
Walking Dead (2010)
musím říct nikdy bych nečekal, že mě námět zombie takhle chytí! Ale stalo se a já chci další, další a další díly, prosím!.v žádném jiném filmu,seriálu jsem neviděl tak krásně zpracované Zombie , které jsou v některých případech neuvěřitelné. Obsazení herců už není zrovna nejlepší ale každý se na svojí roli hodí.a jako poslední je potřeba zmínit příběh který vás naprosto přivaří k židli a bude vás nutit koukat na další a další díl aby jste viděli jak to dopadne
Priatelia (1994)
Kdo by neznal přátelé ! Přátelé byli svého času skutečná špička bohužel pak to jednoho roku skončilo a už nikdy nepokračovalo opravdu velká škoda osobně jsem ten seriál miloval je to naprosto krásný,vtipný příběh.
Mr. Bean (1990)
Je to klasika at už je vám 5 nebo 40 vždy se u toho zasmějete a Atkinsonova držka ta nemá chybu.MR.Bean je taková one-man-show a velmi povedená která patří do historie nejlepších seriálu