Recenzie (38)
Angel-A (2005)
Tady Luc Besson šlápl hodně vedle. Zbytečný film. Omyl.
Vendeta (2011)
Další potvrzení toho, že je Ondřej Vetchý hereckým géniem. Smekám.
Oběti a vrazi (2000)
Vynikající Karel Roden, ale nemohu se zbavit dojmu, že tomu filmu něco chybělo. Do děje mě příliš nevtáhl, přesto v rámci tuzemské kinematografie lehký nadprůměr.
Skřivánci na niti (1969)
Jednoznačně nejvyšší možný rating. Krásný film z odporného prostředí. Vynikající počin. Poděkování Bohumilu Hrabalovi, potlesk Jiřímu Menzelovi.
Rebelové (2001)
Filip Renč je inteligentní muž a dobrý režisér. Tímhle muzikálem to jen potvrzuje, poctivě odvedená práce. Jen škoda špatné ruky při obsazování některých rolí. Každopádně plnohodnotné 4*.
Valčík s Bašírom (2008)
Strhující zpověď fantastického režiséra. Film vás chytne díky běžícím psům už v první scéně a do závěrečných titulků vás už nepustí. Tíživé vyprávění ještě tíživějších událostí. Opravdu skvělé.
Čeluste: Bieli zabijáci (2003)
Tohle někdo myslel vážně? Čekal jsem výstavní kravinu, na kterou mě nalákalo pouze zdejší hodnocení. Dostal jsem to, co jsem si vyžádal. Tedy kravinu. Zcela zbytečných devadesát minut času.
Blanche - kráľovná zbojníkov (2002)
Tak tohle se fakt nedalo. Stacilo deset minut. Opravdu vystavni shit.
Čakaj nehybne (2001)
Tenhle film drzi nad vodou jenom vynikajici Rutger Hauer. Jinak je to pouze slepenec nejakych obrazu, nema to hlavu ani patu. Konec netreba komentovat, to je jeden velky nesmysl. Jednou stacilo.
Vrah medzi nami (2004)
Podivné, moc podivné. Ale unést se to dalo bez problémů, druhá * za Esposita.