Recenzie (590)
Kráľovstvo planéty opíc (2024)
Opice budou pořád opice a lidi pořád lidi. A ani tento film na tom nic nezmění. Zbytečně natáhlé. Kde se vzala, tu se vzala Maya, která všechno ví a všechno ovládá... orli, kteří poslouchají opice....no dost bylo fantasmagorie.
Marcella (2016) (seriál)
Výpadky paměti bych toleroval, ale ne u policejní komisařky (dost nesympatické), od které se očekává jasná hlava a rozhodnost. Když má výpadek a zjistí, že neví, co několik hodin dělala, tak to je docela ujetý... Ale jinak je to napínavé...
Ashley Madison: Sex, lži a ostuda (2024) (seriál)
Podle mě se hackeři zachovali férově: nabídli, že nic nezveřejní, když oba weby majitel zruší. Jenže on vydělával stovky miliónů, tak proč by to dělal? Hlavní vinu vidím v tom nenažraném majiteli webu. Kdyby poslechl, zrušil oba weby a založil si jiné, podobné, ale zabezpečené weby, tak mohl žít dál v klidu.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Taková slátanina na entou. Souhlasím s kleopatrou.
Kuchařka z Castamaru (2021) (seriál)
Já nevím, co byste pořád chtěli: byl tam děj, záporák, zápletky, láska, chemie, teplouši i černoch...
Prasini thalassa (2020)
Jako o čem ten film byl? Čím mě měl oslovit? Co jsem si měl odnést? Nic, o ničem.
Tulák z vysokých plání (1973)
Myslím, že ten film nám měl ukázat, že když něco chceme, tak se o to máme usilovat. Cizinec je vše naučil a oni stejně nebyli schopni se ubránit a spoléhali na Cizince. Jaká znásilnění? Ta první si o sex sama říkala a nakonec hekala rozkoší. A ta druhá se s Cizincem líbala jako o život. To dělají znásilněné ženy? A že na začátku zabil 3 muže? Vždyť ho provokovali, přímo si říkali o nářez a ještě je předem varoval. Ten film byl spíš o morálce těch, kdo něco chtějí, tak ať za to bojují a nenechávají to na druhých.
Slzotvůrce (2024)
Takový mix romantiky s dramatem. Zbytečné sexistické scény. Víc bych v tomto příběhu rozvinul vztah hlavní hrdinky s novou matkou. A dobré hudby mohlo být klidně víc.
Cesta za smířením (2021)
Dívat se polovinu filmu na krvavé obličeje, stříkající krev a k tomu rádoby humor... tak to fakt není pro mě.
Land of Bad (2024)
Ale jo, celkem slušné, jen ten konec, kdy volá Liam Russellovi na jeho soukromé číslo a na pevnou linku do centrály dronů .... no, dobře.