Posledný denníček (3)
dalsie naj oblubene filmy
Ďalšie naj filmy: Poslední vrchol. Dozvuky/Poklosie. Mrázik. Celý život. Tri orisky pro Popelku, Hledá se Nemo, Legenda o strážcoch (Gahoole),
Tie ktoré chcem najviac vidieť: Tristan a Izolda. Hmly Avalonu. Princ egyptský. Tolkien. Źivý bič. Polárny expres.
SERIALY, ktoré chcem NAJ vidieť: The Chosen, Titanic: Krv a oceľ