Recenzie (121)
Sněží! (2019)
Když jsem s kamarádkou seděl sám v kině a film šel jenom pro nás, tak jsem zjistil, že to asi nebude žádnej střední proud. Asi šlo o to dát si lahvinku vína a pak bych snad dal o bod víc.
Radúz a Mahulena (1970)
Ano, Skvělá kamera, krásné záběry, o hudbě ani nemluvě, herci a herecké výkony excelentní. Není co dodat.
Horký mesiac (1992)
Film je pro mě lehce čitelným. A poťouchlé kochání se zvráceností mě baví.
Po strnisku bosý (2017)
Tak toto dílo je z mého hlediska supr! Od technického zpracování, po krátké výjevy, které padesátník umí pochopit... Prostě trefa do černého!
Rána z milosti (2005) (TV film)
Námět supr, obsazení a herecké výkony supr, zvuk supr a kamera supr. Realita porevolučních dnů... Milan Kňažko... prostě - ANO. A Příběh kmotra je v tomto žánru čajíček.
Mužné hry (1988)
Dvaadvacet bezduchých mordů za 14 minut? Úplně by stačilo vytvořit snímek z prostředí futsalu. Ještě lépe nohejbalu dvojic.
Mravenci nesou smrt (1985)
Z půlky nostalgie, z půlky umělecká hodnota! Zasloužené ****
Neznámy zvodca (2007)
Zajímavý snímek. Ale asi nedosahuje ani tří hvězd!
Teória tigra (2016)
A koment? Tak jestli bude někdo chtít, tak jenom soukromě :-)
Chaplin (1992)
Tady musím přidat plný počet. Všechno, ale opravdu všechno, je nad průměrem. A kdo to nevidí, není filmový fanoušek :-)