Recenzie (2 654)
Bez polevy (2024)
Má to velmi chytrý humor, který ale idiotům a nelznalcům může připadat jako nuda a blbost.
Mrtví mladí detektivové - Případ pampeliškového oltáře (2024) (epizóda)
Pampeliškoví skřítci byli perfektní. :D
Mrtví mladí detektivové - Případ Crystal Palace (2024) (epizóda)
Překvapivě fajn.
Madame Web (2024)
To byla taková ultra sračka, že jsem pochopil proč až ve chvíli, kdy jsem se podíval na režiséra/ku. Dost bylo feminismu a rvaní žen zachránkyň do všeho, co se děje. Je to už otravný a hlavně je to kravina. Větší kravinu jsem dlouho neviděl.
Ženy a život (2022)
Bože to je sračka. Laciný, trapný, bez čehokoliv. Hrozná hudba, kýčovitost v každé scéně…jako tohle opravdu někdo zaplatí?
Šógun (2024) (seriál)
Tohle pro mě bylo obrovsky milé překvapení. Postavy, kulisy, kostýmy, herci samotní. Bylo to prostě parádní.
Šógun - Sen o sne (2024) (epizóda)
Závěrečná epizoda byla klidná a krutá zároveň. Nejvíc mě dostala finální scéna s lanem. Bylo v ní vše, i když si s Buntarem neřekli ani slovo.
Ako zachrániť draka (2024)
Musím říct, že mě film překvapil. Graficky to sice není na takové špičce, ale příběh je silný a malá Ping naprostá skvělá. Líbí se mi i způsob uvažování o hodnotách a dalších věcech, které nám jsou dnes vzdálené.
Ako uloviť družičku (2005)
Vaughn je tady naprosto skvělej. Celkově je film vtipný a postavy americké rodiny vyšší třídy jsou parádní.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Byla to ještě větší blbost oproti prvnímu dílu.