Obľúbené filmy (10)
Kráľ rybár (1991)
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Kid (2010)
Liberace (2013)
Pan Batignole (2002)
Vtedy na Západe (1968)
Kráľova reč (2010)
Cesta do New Yorku (2007)
Zkáza lodi Endurance (2012)
Výborně zpracované,prokládané autentickými záběry.Jak bylo ve filmu řečeno...není hrdinství zemřít,ale nevzdát se a přežít!!!! Silný zážitek .Doporučuji.