Recenzie (557)
Fallout - Začátek (2024) (epizóda)
Dost dobrej posledni díl. Tak šup sem s druhou řadou :)
Fallout - Past (2024) (epizóda)
Vault obývaji prostě magoři :D
Sbohem, Země (2024) (seriál)
Čekal jsem něco jineho.... a ještě to má 12 dílu :D
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
Eva Green umí hrat mrchy. Překvapivě dobří mušketýři. 7/10
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Klobouk dolu co dokázal. Klidně to mohlo být delší a ukazat víc ze zdolavani vrcholu :) Tak přiště je da 6 měsicu :)
Šógun (2024) (seriál)
Jeden z nej serialu co jsem letos viděl. 9/10
Šógun - Sen o sne (2024) (epizóda)
Asi jsem čekal epicky finale,bitvu nebo tak něco. I tak byl konec dost dobý a už se těším na druhou řadu. Pokud bude. 8/10
Fallout - Minulost (2024) (epizóda)
Kdo je a co tam je vo Vaultu 31 ? Snad se dozvime :)
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Hodně emocialní díl. Chudák Mariko :( Moc nevěřím,že by tohle přežila. 9/10
Fallout - Ghúlové (2024) (epizóda)
Nejlepši byl šmik šmik robot a ghulove celkově :)