Posledné recenzie (1 362)
Fallout (2024) (seriál)
Fallout ma prekvapil značnou dávkou humoru. Prvých 7 dielov mi pripadal ako postapokaliptická scifi komédia s nejakým temným tajomstvom na pozadí. Až posledný diel bol dramatickejší a bližšie odkrývajúci dávné pravdy. Postavy boli zaujímavé a jedinečné a interakcia medzi hlavnou trojkou fajn. 8/10
Slzotvůrce (2024)
Odporučené mojou trinásťročnou neterou a presne pre násťročných tento film je. Ja som dušou ešte pomerne mladý, takže sa mi film celkom páčil, ale určite by mal na mňa väčší dopad, keby som mal o dvadsať rokov menej. 6,5/10.
Madame Web (2024)
Spider-Women nie je úplná katastrofa ako naznačújú recenzie, ale má ďaleko od priemernej kvality. Problémom sú jednak slabé postavy na čele s tou hlavnou, o ničom hlavný zloduch, príbeh veľmi nedotiahnutý a celý film pôsobí ako prvá polhodina originu iných hrdinov. Doslova Dakota Johnson nadobudne šanju čo má robiť so svojími schopnosťami až na konci filmu a zvyšné tri pavučiniarky chodia alebo bežia z jedného miesta na druhé a nerobia vôbec nič. Iba vďaka Dakote vieme, že v budúcnosti aj k niečomu budú. Úprimne, nenudil som sa, len jednak tu nejaká akcia mohla byť, Sydney Sweeney a spol. mohli dostať schopnosti a trochu zasiahnuť do deja a film mohol byť kratší, inak postavy potenciál mali. Pokračovanie by som si pozrel, ale keď nebude, nezrútim sa z toho. 5/10.