Posledné recenzie (68)
Sára (1997)
Nedávno jsem film viděla znovu po 20 letech a už to kouzlo vyšumělo, Ale svého času patřil mezi vynikající gangsterky. Milovala jsem ho a vždycky jsem trnula hrůzou, když Sáru zastřelili. Hodnotím z pohledu tehdejšího diváka, protože jinak by to nebylo fér.
matka! (2017)
Tak jsem si tady načetla tolik hlubokomyslných komentářů, až se divím, že je mezi námi tolik básníků. Fakt nevím, jak jste přišli k podobenství a jiným filozofickým závěrům. Jsem normální žena, koukající se na svět hodně střízlivě a vidím, vidím... :) Pošahaný chlap a pošahaná sekta a ženská, která trpí těhotenským šílenstvím. Na toto téma připomenu Rosemary má děťátko. A mimochodem, bylo to vynikající !!! Za 5*.
Slnko, seno, jahody (1983)
Ale vždyť je to vlastně dobrý !!! :) Proč se nepobavit tak nějak hezky po česku, že jo ! I Amerika má svoji national lampoon :-)
Posledný denníček (9)
Filmy, zpracované podle skutečných události /////////////////////////////////////////////////životopisné filmy
Présumé coupable (2011) Zmrzlá zem (2013) Život je úžasný (2013)
Dáma v dodávce (2015) Cadillac Records (2008) Temple Grandinová
Včerejší děti (2000) Pád do ticha (2003) Sázka-na-nejistotu
Aurore (2005) Rande naslepo (2017 Hudba mého srdce
Orel Eddie (2016 Zázrak-na-řece-Hudson Maudie (2016)
McFarland: Útěk před chudobou (2015) Králova řeč
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Goodbye Christopher Robin (2017)