Posledné recenzie (1 905)
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Ještě větší ptákovina než jednička. Nechápu, jak mohli takto zmrvit klasický dobrodružný film s tajemnem a udělat z toho komiksovou slátaninu, kterou nezachrání ani efekty. Myšlenka s dutou Zemí je ten největší úlet. U takové hovadiny nefongoval ani vypnutý mozek a celý film jsem se nudil. To už raději prvního černobílého loutkového King Konga z třicátých let, ten měl své kouzlo. Z dnešní doby se mi nejvíce líbí Kong: ostrov lebek a pak Jacksonův.
Šógun (2024) (seriál)
Neprve jsem v dětství viděl v kině Zajatec japonských ostrovů, což byl vlastně hodně sestříhaný seriál Šógun. Pak jsem četl rozsáhlou knihu, na kterou jsem po dočtení myslel ještě 2 roky. Knize se prostě žádné filmové zpracovaní nevyrovná, přesto nový seriál je svojí výpravou velkolepý, na příběhu se mě nejvíc líbí střet rozdílných kultur což je nejlépe vystiženo v knize.
Duna: Časť druhá (2024)
Mnohem horší než první část i když ani ta mě nebrala, pouze svým vizuálem, který tady jaksi schází. Celý příběh děsná Duna, pardón Nuda tak jako kniha. I nové zfilmování stojí za prd, celá Duna je děsná Nuda, nikdy mě to nebralo ani jako kniha. To nechápu: Tržby druhé Duny zcela předčily první díl | Novinky | ČSFD.cz (csfd.cz)