Recenzie (40)
Dvojičky (1988)
Určitě bude stejný jako já 🤣
Bez lítosti - Lukáš Kopecký (2023) (epizóda)
Já vůbec nepochopila, proč to teda udělal. Vždyť neměl sebemenší důvod.
Jedeme na teambuilding (2023)
Nic novýho, ale dobrý pointy a mám z toho pozitivní pocit, takže jsem měkká a za 4
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Stejný jako 20 prequelu a sequelu WD.
Saw X (2023)
Hrozně pomalý tempo, bez spádu, pasti na prd. Konečná scéna s klukem, kterýmu dali všechny peníze a odvedli ho k rodičům a šli jako rodinka do východu slunce... Tohle je pila, ne červená knihovna!
Hádkovci (2022)
Ta Čvančarová je přesně ta bílá chátra, ta to ani nemusí hrát.
Euforie (2019) (seriál)
Něčím mě to neuvěřitelně sralo.
Búrlivé víno (1976)
Dokážu ocenit starý dobrý herectví.
Predestination (2014)
Taky se chci sama voprcat a sobě narodit.
Jedna rodina - Autosedačka (2022) (epizóda)
Bolí to