Posledné recenzie (498)
Krvavý Johann (2023)
Já nevím, jak ostatní ale já se dobře bavil. Má to spád, tempo, docela i dost krve, odvážných scén (na české poměry), slušný hudební doprovod, humor a fajn obsazení - nejlepší jsou ale Zach s Ployharem. Tahle dvojka povyšuje celý film a málem jsem se počůral smíchy z některých hlášek. To se mi u novodobých českých věcí fakt nestává. Velmi podhodnocený počin z důvodu optiky jednoho pohledu. Škoda. Vůbec bych se nebránil pokračování. Žánrovky tu chybí. Tohle určitě ještě někdy zkouknu.
Nepřátelské pušky (1967)
Neprávem podhodnocený western. Příběh je totiž poutavý a postavy dokážou zaujmout. V rámci kovbojek, je to klasický příspěvek do žánru. Slušný hudební doprovod, dobré výkony, akurátní stopáž.
Městečko Wander (2020)
Až moc překombinované. Jakože šíleně. Top herci, celkem dobrý námět ale tolik zvratů, twistů, že to vše jde do kopru.