Posledné recenzie (3 340)
Lúzri z Wall Street (2023)
I finanční negramot, jako já, si tam najde svoje. Síla komunity, mini příběhy obyčejnejch chuďasů, chytlavej soundtrack a hlavně parádní obsazení z toho dělaj film, který nelze nedoporučit.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
V Cyberpunku mám přes sto hodin, takže se nebojím říct, že se mi jeho svět zamlouvá. Ačkoliv nejsem fanoušek anime, byli pro mě Edgerunners jasnou volbou. A volil jsem dobře! David je sympaťák, kterému je snadné fandit. Okolní svět se s ním nemaže a vše graduje do drsného závěru. Je to nefalšovaně romantické, dojemné, samozřejmě akční a hlavně velice zábavné. Dokonce jsem vyměnil starou Johnnyho samuraiku za Davidovu bundu, která původně patřila jeho matce.
Stovky bobrů (2022)
Němá groteska, která je ze začátku opravdu vtipná. Když tam bobři dementně běhaj a padaj přes sebe, tak se holt budete smát. Postupně jsou tam ale stále ty samé fóry a zábava jde dolů. Ano, je to vynalézavé, ale tak v půlce to víc než film připomíná gameplay survival hry. Hrdina si postupně buduje mapu, přenáší se mezi lokacemi, v každé vyřeší logický rébus, chytne bobra, prodá kůži nakoupí lepší equip, chytne víc bobrů atd. Celovečerní stopáž je moc. Začne být únavné a mělo by to mít maximálně hodinu. Nehodnotím protože jsem to ani nedokoukal.