Posledné recenzie (36)
Godzilla Minus One (2023)
Velmi pěkný film!
K9: Oceľový tesák (2023)
Mám rád Aarona, ale tento film se nepovedl. Špatný scénář, nelogické chování vedlejších postav .. a ten konec .. vlastně ani nic nevysvětlili.
Marvels (2023)
Nejhorší marvelovka co jsem zatím viděl. Kamala je extra ošklivá, nevím kdo vymýšlel ten úbor. Jedinou sebereflexi asi našli u Captain Marvel, které aspon vrátili dlouho blond vlasy, abe nevypadala úplně jako fialová progresivní kráva.