Recenzie (96)
Ako básnici prichádzajú o ilúzie (1984)
To je skoro jako jako film o mně. Jenom já sem přeřízl tibialis a ne fibularis :-)
Sněženky a machři (1982)
Pětsetpade - čistá ruka...
Spice World (1997)
Film jen pro ortodoxní fanoušky Spice Girls - tedy nic pro normální lidi..
Pád Tretej ríše (2004)
Řekl bych, že tento snímek režiséra Olivera Hirschbiegela si určitě zaslouží divákovu pozornost. Není to ani klasický dokument, ani válečný film, je to film o osudech a pocitech lidí, kteří strávili s, tou dobou už velmi nemocným a smyslů zbaveným, Hitlerem jeho poslední chvíle v bunkru pod Rusy okupovaným Berlínem. Je zde perfektně propracovaná psychologie postav, hlavně slepá a v tu chvíli už i bezvýznamná oddanost vůdci - viz. scéna se zdravotní sestrou. Ve filmu je vidět, že někteří obyvatelé bunkru si ani na konci dubna neuvědomovali zrůdnost nacistické ideologie, jako např. bezstarostně se bavící Eva Braunová. Co se týče zpracování, tak kamera je bohužel poměrně průměrná a na některých scénách je pořád ješte vidět nedokonalost počítačové grafiky - tyto záběry totž vypadají jako z nějaké lepší 3D akční hry. Asi nejlépe je zahraná postava jednoho z největších vrahů v dějinách - Adolfa Hitlera. Klobouk dolů pánové Hirschbiegele a Ganzi..
Oheň (1991)
Po Skleněném pekle asi druhý nejlepší film o práci hasičů. Není co dodat..
...A je to! - Grill (1981) (epizóda)
Můj jednoznačně nejoblíbenější díl dvou kutilech-samoucích, kteří v každém díle ukazují, že se práce opravdu, ale opravdu nebojí.. Navíc nezapomenutelnou scénou, kdy zmraženým kuřetem vysklí okno :-)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
I repete - BLACK HAWK DOWN, BLACK HAWK DOWN...
Svadba môjho najlepšieho priateľa (1997)
Skoro jako já a má nej kamarádka. Jen mi ještě není tolik let a ženit se taky ještě nehodlám ;-)
Pretty Woman (1990)
.. a jedna variace na téma : Jak kurva ke štěstí přišla..
Do útoku (1987)
Pojď Hawku, pojď!!!