Posledné recenzie (117)
Jedeme na teambuilding (2023)
Nudné, sterotypne, miestami veľmi trápne a predvidatelne.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nefunkčné napísané. Nefunkčne vybudovaný svet a dialógy. Snáď jedine čo funguje je vizuálna stránka, ktorú Snyder vie. Je však neuveriteľne ako dlhodobo a systematicky dokáže Snyder točiť to isté a tak isto bez štipku nápadu a kreativity. Sterilné, nezaživné, nudné, zbytočné.
Echo (2024) (seriál)
Indianska mytológie, prostredie a tradície fajn. Maja v rukách schopnejších scenáristov by bola aj sympatická. Fisk nevyužitý a úplne zbytočný, rovnako ako kameo Daredevila ktoré tu je len aby bolo. Škoda, myslel som že to nebude také hrozne ale ono to vlastne ani nie je, len je to fakt miestami nudné a nezáživné a vlastne úplne zbytočne. A pritom byť nemuselo a to je to najhoršie. 5/10