Posledné recenzie (60)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - To the Hashira Training (2024)
Ne, že by mě některé části nebavily, ale jako film to prostě nefunguje. Je to 5 epizod seriálu a ne film. A podle toho to taky hodnotím. Celkově jediné akční scény co tu byly jsme z většiny viděli už v seriálu a pak jsou tu navíc hlavně random komické momenty. Vůbec se to tento kontent nehodil do filmového zpracování. Víc se mi to rozebírat nechce. 6/10
Nimona (2023)
Jeden z nejhorších filmů co jsem za dlouhou dobu viděl. Nevím jak je to možný, že to má tak dobré ohlasy. Fakt ať hledám jak chci, tak nemůžu najít jediný klad. Podstatě jen směsice nejvíc klišé hlášek, scén, linek a charakterových oblouků co mě napadnou a ještě k tomu opravdu špatně provedené. Prvoplánové, jednoúčelové a z humoru jsem fakt měl během filmu úzkosti a to nepřeháním. Plošší charaktery už člověk snad ani vymyslet nemůže a všechno víte už 2 hodiny dopředu. Animace a vizuál připomíná youtube pohádky pro děti ve stylu binga jen s více detaily. Ze všeho jde cítit prvoplánový účel na rozesmání dětí. Netflix sice píše 10+, ale pokud má vaše dítě přes 10 let, tak bych váhal jestli mu to pustit. Ideální věk tak 6-10 max. 15% za pár scén, které se aspoň trochu blížili průměru.
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Hrozně fajn seriál, kterému bych klidně dal 5 hvězd nebýt linky z akademie, která prozatím tahala za slabší konec. Ale vidím tam dost potenciálu do další série, kde by se to mohlo vše vysvětlit, zaplnit mezery a tím mi i tu první sérii povýšit o úroveň výš.