Posledné recenzie (151)
Súperi (2024)
Tenisové prostředí rozhodně tomuhle trojúhelníku vztahů dost pomáhá. Co projektu podkopává trochu nohy je soundtrack, který mě jako diváka neustále vytrhával z pozoru a do celého filmu mi stylisticky moc neseděl. Rozhodně se na film hezky dívá, nicméně občas se trochu dějově točí v kruhu. Byl to zábavný fajn film, ve kterém ale nic moc extra nakonec nebylo a sklouzává tak lehce k průměru.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Fajn oddychovka s vtipnými hláškami. Je z toho silně cítit inovátorská tvůrčí vize a i když jde vlastně opět o další detektivku, je prostě diametrálně odlišná a snadno zapamatovatelná. Práce s kamerou ale projektu občas háže klacky pod nohy.
Nimona (2023)
Působivá animace, dobrá zápletka (s pár nelogičnostmi a ne příliš překvapivými zvraty) a fajn předání moudra pro diváky. Sci-fi středověk je zajímavé zasazení, které krásně funguje. Tempo je vybalancované naprosto dokonale a finále je audiovizuální nádhera. Skvělá zábava, které k plnému počtu chybí jen pár detailů.
Posledný denníček (1)
Návštěvy kina 2023
3.9. Oppenheimer
16.8. Barbie
25.7. Mission: Impossible Odplata - První část
23.7. Mezi živly
30.6. Indiana Jones a nástroj osudu s taťkou
16.6. Flash
4.6. Spider-Man: Napříč paralelními světy
23.5. Strážci Galaxie: Volume 3
23.4. Super Mario Bros. ve filmu
19.4. - Sisu - Mystery Projekce 2 od TotalFilmu
7.4. - Dungeons & Dragons: Čest zlodějů
27.3. - Avatar: The Way of Water 3D
14.3. - Velryba
16.2. - Ant-Man a Wasp: Quantumania
25.1. - Trojúhelník smutku
20.1. - Kocour v botách: Poslední přání