Recenzie (90)
Stranger Things (2016) (seriál)
Vyzerá to ako 30 rokov zabudnutý seriál, ktorý nakrútili Steven Spielberg s Johnom Carpenterom, kým Stephen King ich zásoboval kokaínom a vymyslel scenár
Cesta do školy (2013)
Na zamyslenie pekný fim. Trochu mi nesedela hudba v jednotlivých scénach, ale o tom to nebolo..
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Prvá séria 4,5*, druhá max 3*.
Tabáková spiknutí (2006) (TV film)
Konšpiračný "dokument" o tabakovom priemysle (konšpiračné dokumenty = zabitý čas). Selektívny výber informácií s cieľom vytvoriť požadovaný "dokument". Samozrejme, že fajčenie asi nebude liečivé. Samozrejme, že tabakové firmy, ako aj iné firmy majú nejaký marketing. Ďalej iba konšpirácie....
Perníkový tatko (2008) (seriál)
TOP seriál, treba vidieť celé, BITCH !
Elysium (2013)
druhá polovica filmu - celé zle
Mariňák (2005)
Donnie-darko nesklamal
Vtedy v Amerike (1984)
Po zhliadnutí SE - 229 min môžem len povedať, že vynikajúce. Miestami sa mi zdali niektoré scény príliš dlhé (ako to asi pri SE býva)
Muž na úteku (1987)
Kniha od kinga bola výborná, ale toto sa mi ani pozerať nechce :-)
Vymedzený čas (2011)
tento film sa mi spája s jedeným: legendárny beh v mega podpätkoch