Recenzie (1 248)
Cestovatelia v čase - The Assassination of Abraham Lincoln (2016) (epizóda)
Jsem rád, že se po výborném "11.22.63" objevil další s touhle mojí oblíbenou tématikou. Po dvou epizodách jsem velmi příjemně překvapen a natěšen na pokračování. Neokoukaní herci, skvělý vizuál, výborná režie ... rodí se hvězda podzimní seriálové sezóny.
Mordparta - Oběť (2016) (epizóda)
Pokud chcete zjistit, kolik těch nejhorších klišé se vejde do hodinového seriálového dílu, tady se ani nedaly spočítat. Scénáristovi evidentně došla šťáva, tak k nim přidal ještě pár dějových "kolotočů" a nesmyslů - fakt perla ... A to se mi úvodní díly docela libily.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Modré tiene (2016) (seriál)
S největší pravděpodobností se jedná o jakýsi druh umění. Bohužel jsem v průběhu prvního a části druhého dílu nebyl schopen pochopit, o jaký druh se jedná. .... Proto se (udiven tím, že nejsem hoden pravděpodobně nejnovější vlny filmařského umění v čechách) vrátím k opakování "Případů prvního oddělení" abych si alespoň zčásti užil svůj koncesionářský poplatek.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Příběh opravdového (amerického) člověka. . . Každý národ potřebuje svého Meresjeva. :)
Na návšteve (2015)
Po pár minutách se film dostane do stádia "znepokojující", které je stále hlubší, hlubší a hlubší. Ne pro to, co se na plátně děje, ale co si představujete, že se bude dít. To je stará škola hororu .... Doufám, že Shyamalan na téhle úrovni pár filmů zůstane. Myslím, že nám to dluží ....
Most špiónov (2015)
Je radost v dnešní době vidět film, kterému se po filmařské stránce v podstatě nedá nic vytknout. Spielberg je opět na vrcholu a skvělým zpracováním dělá z malé epizody studené války nezapomenutelný zážitek.
Správny dres (2015) (TV film)
Proč hned tolik špíny na docela slušnou oddychovku ? Je fakt, že jsem se na pár místech cítil jako "na Nově", ale taky jsem se na hodně místech dost dobře bavil.
Svätojánsky venček (2015) (TV film)
I když mám Jiřího Stracha (stejně jako většina mých oblíbených uživatelů CSFD) rád, tak tentokrát to vážně nevyšlo. Je smutné, když ve výborně obsazené pohádce je zajímavá pouze vpodstatě nevýznamná rolička italského učitele. (V současných filmech je sice trochu "přetrojanováno", ale s Ivanem Trojanem je to jako s cukrem - nikdy ho není dost :) ... Marku Epstainovi prostě došla invence, a tak se nabízí výrok z jedné pražské grossmanošimkovské tramvaje - "mělo by se střídat".
Misia: Prezident (2014)
Tohle je jednoznačně NEJBLBĚJŠÍ film roku .... možná desetiletí ..... možná století. Myslel jsem, že už jsem viděl všechno - hada chcát, koně blít, převrženej komediantskej vůz, ale tohle ... to bylo fakt něco :)
Roger Waters: The Wall (2014)
Srdeční záležitost ... (Kupodivu jsem si filmové zpracování užil víc, než pražský koncert naživo)