Posledné recenzie (156)
Pomaľované vtáča (2019)
Tak to byla hodně velká nuda...
Zrodila sa hviezda (2018)
Bože... To byla ale blbost. Nemám nic proti Lady Gaga nebo Cooperovi, i písničky byly docela dobré, ale nějak to dohromady nefungovalo. Nevtáhlo mě to do děje. Plytký zbytečně dlouhý film.
Temná veža (2017)
Bože, to byla ale blbost. A to jsem nedávno viděla posledního Predátora, ale tohle je horší! Nečetla jsem knihy, naštěstí. Vím, že to není úplný odpad, ale nějak skoro ten pocit z toho mám. Takový zbytečný film, který mi užral čas, který jsem mohla strávit sledováním něčeho lepšího!